Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Dealers, sign in to see your Dealer Panel.

Search
Back
COVID-19
Response
  • Service Pickup & Delivery
  • No Contact Transactions
  • Vehicle Sanitization

Great West Chrysler Jeep Dodge - Service Centre

2.2

46 Lifetime Service Reviews

17817 Stony Plain Rd NW, Edmonton, Alberta T5S 1B4

46 Reviews of Great West Chrysler Jeep Dodge - Service Center

Sort by
July 12, 2020

"Disappointed"

- JNINE1

Brought my jeep in for the first time and chose the closest service department to my residence. Had an appointment scheduled and still had to wait for an "advisor" although there were no other vehicles in line. Service "ladies/advisors" are not professionally dressed. Ragged t-shirts, leggings and tops that barley cover their chest. I waited for vehicle as requested and they only took 1 1/4 hrs. the job requested was simple, 5 tire rotation and oil change. Tires were not checked for air, hence i drove home with my spare 20lbs less than required. My oil change, well lets say jeep is leaking, and they couldn't even be bothered to reset the oil change monitor on the steering wheel. Needless to say I wont be coming back for service.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Service ladies in the 'intake/drive through"
Jul 13, 2020 -

Great West Chrysler Jeep Dodge responded

Hello JNINE1. We apologize for your experience at our dealership, and we want to assure you it is not typical. Customer service is our top priority, and we work hard to improve customer experience on a continual basis. As such your feedback is very important to us, and has been forwarded to our management team. If there is any more details concerning your experience that you have not shared, you are more than welcome to contact our Service Manager at (780) 483-5337.

May 20, 2020

"Repairs didn't last"

- rick

Brought my 2006 Jeep into dealership due to front end issue. Was told front end shot, 8k to rebuild. so I told them no thanks and called Kidney Foundation to donate. They offered a "Plan B" to repair for $2200 and assured me repairs would be long term. I stupidly agreed. 900km later front end broken again, same issue. Contacted Service Mgr, he said zero warranty. Should have donated truck and not listened to their repeated proposals.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jun 01, 2020 -

Great West Chrysler Jeep Dodge responded

Hi Rick. We realize that you have spoken to our Service Manager, but we would like to understand the situation better. Please contact us at 780-483-5337 and ask for the General Manager, at your convenience.

February 22, 2020

"Had a really bad experience with this dealership (..."

- Mike

Had a really bad experience with this dealership ( Service department) horrible service. I came in at 145 pm on a Saturday for an oil change. And they opened up the bay door. I drove in and one of the service techs was upset because there was 5 cars in there already. I asked are you not open tell 215 pm he said yes but policy says we can’t take anymore?not sure what this kid / service tech was talking about. I was so pissed off I needed the service and he has now made me never use this dealership ever again. Why let a person in if your just going to tell them sorry we have 5 cars already. That’s complete bull crap.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Service tech
Feb 27, 2020 -

Great West Chrysler Jeep Dodge responded

We apologize for the negative experience you had with our service department, Mike. Please contact our General Manager, Zach Yachimec, at 780-483-5337 so you can voice your concerns directly.

December 27, 2019

"Hi all, I received today for a signal light replacement..."

- M.mokros

Hi all, I received today for a signal light replacement on the passenger mirrow. I remember from the past I paid around $80. I had to pay $374.22 ... when I confronted the person at the till she told to talk to the person I was dealing with. When confronted her regarding the bill she explained to me that they had to break the little mirrow for blind spots in order to replace the signal light and that these are the cost. Unreal I will get an second opinion from AMVIC. they use to have a great service.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Aliyah
Jan 10, 2020 -

Great West Chrysler Jeep Dodge responded

Hello, we apologize for your experience getting your signal light part replacement. Please contact our General Manager, Zach Yachimec, at (780) 483-5337 so we can get this straightened out for you.

December 09, 2019

"Fantastic!"

- dslorenzgp

We were travelling and had car troubles with our Dodge Journey. We googled dealerships near us, and had the fantastic luck of finding this dealer. We didn't have an appointment, but they worked us in, and got us fixed up with a fairly major repair. Service didn't have any loaners left, but Sales jumped in and got us a loaner vehicle so we were not stuck while in Edmonton. The service and staff are absolutely TOP NOTCH at Great West Chrysler Jeep Dodge. Everyone we dealt with was super from the reception people in Service, to the service technicians, to the sales staff - you can't go wrong here!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Other Employees : Nemesio (Nemo) Gorgenyi, Cindy Bray
Dec 09, 2019 -

Great West Chrysler Jeep Dodge responded

Thanks for sharing your story with us, we're happy we could help you out! We're always glad to help people out of a jam. If there's anything else you need, don't hesitate to reach out to us again! We appreciate the review, and look forward to seeing you again, under better terms!

December 08, 2019

"Unbelievable bad"

- brnapper

Pulled in for oil change felt like I was in a club music loud,girls putting on makeup, and took over an hour! As we watch girls taking selfies still waiting hood up no one even looking at it. Went in to pay and told how bad the service was. This lead to a letter from management stating my warranty will be void if I go else where!! I've been going to Greatwest since 1991 and have bought many vehicles from Bart and his team. But have seen it not the same place I had first enjoyed going to there is still some employees that make it great and go out of there way to help you Magan in service is fantastic and Vern is alway so helpful and takes the time to help. I've always told friends about the dealership just wondering if I still will... I looked at new truck only to show if to my husband and the price was cheaper on website then what was quoted removed quickly as I phoned.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Other Employees : Megan (service) Vince(service)
Dec 10, 2019 -

Great West Chrysler Jeep Dodge responded

Hello, we're sorry about your latest experience with us and appreciate your business over the years. Please reach out to our General Manager, Zach Yachimec, at (780) 483-5337 so we can help resolve these issues.

November 22, 2019

"I’ve just experienced the best customer service at this..."

- Sharon

I’ve just experienced the best customer service at this dealership and wished to give feedback. I worked with Cindy Bray and Vinny Sachdeva who both went above and beyond in order to help me. In the end, I had a a recall on my vehicle addressed and since the vehicle is still under warrantee, the dealership made $0 on me today. However, Cindy spent over an hour on the phone acquiring information that would help me decide whether it would best for me to sell my car, trade it in, or keep it. Ultimately, I decided to keep my car. But if I need another car, I will certainly be coming back to talk to Cindy and Vinny again! Great job Great West Chrysler!! From a very happy customer.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Other Employees : Cindy Bray
Nov 25, 2019 -

Great West Chrysler Jeep Dodge responded

Thanks for sharing you experience with us, Sharon, we really appreciate it! Glad we were able to get everything straightened out for you. We look forward to seeing you again in the future, and please don't hesitate to contact us with anything you need.

August 13, 2019

"WILL NOT WARRANTY RECALL MESS UP"

- selenitis

went in to have them look at my vehicle in which they did a timing recall on a few years back, since they have done the recall there has been major vibrations coming from the engine. the plus have been done and i have a service folder on everything that has been done since new. i was pretty much told that i have to pay a diag fee for them to look at it when i know what the issue is. i was also pretty much told to fix it myself purchase tool needed to check timing. it has been looked at by mechanics who do not work at great west and i have been advised that timing is most likely out. funny how i didn't have these issues until i went in for a recall. will never go there again. will be escalating this to chrysler canada as i shouldn't have to take time out of my day constantly to fix a screw up. i understand that there has been some time and km in between visits but when i have maintenance records for all work done and no time to be taking vehicles in a for follow up work when the job should be done right the first time it is frustrating as all xxxx

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
service department didn't get names
Aug 15, 2019 -

Great West Chrysler Jeep Dodge responded

Hello, we apologize for your frustration with your vehicle issues since the warranty recall work. Please contact our Service Manager at 780-483-5337 so we can help resolve your vehicle problems.

June 26, 2019

"Customer Service"

- Cathy@123

Bought a brand new Diesel truck, lots of recalls. What upsetting is you try to book an appointment they, want to keep your truck all day, only do one recall at a time, than try to charge you. This has been going on for awhile. Book with Capital Chrysler Jeep Dodge, will fix more than one recall at a time. With no charge. You know where we will buy our next vechile.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jun 28, 2019 -

Great West Chrysler Jeep Dodge responded

Hi Cathy, we're sorry for the service time on your truck and would are more than happy to field your concerns. Please reach out to our Service Manager, David Elgie at (780) 483-5337.

May 31, 2019

"Nothing done for 8 hours"

- Suomi780

Despite having an appointment for 8 am and assurances from the service advisor that I would be called once things were looked at, my 2013 Dodge Journey sat on their backlot for 8 hours untouched, no calls, apparently “lost in the computer”. Ya right.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
1
...
1 - 10 of 46 results