Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Search
Back
Write a review

Paul Coffey's Bolton Kia

3.0

7 Lifetime Reviews

12080 Albion Vaughan Road, Bolton, Ontario L7E 1S7 Directions
Sales: (905) 951-7400

Is this your dealership?

...and take advantage of all we have to offer with our Certified Dealership Program.

7 Reviews of Paul Coffey's Bolton Kia

Sort by Write a review
July 30, 2019

"Great "

- Kiaton.

Every time I come to Pearl coffee’s dealership I get great service great people and one person in my name is Marcella he drops whatever he’s doing and he helps me a great customer service thank you

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Daniel Stein
5.0
Other Employees : Chris the service manager great guy Also Jonathan Great help keep you updated on your vehicle let you know what’s going on I recommend them to everyone
May 07, 2019

"Experience at the dealership "

- Bobby

Hi, I had visited the dealership for purchase of new car. The sales representative had the very good knowledge of just not there vehicle but vehicles of other brands also. He helped me in selecting the right car. The manager and finance experts helped in selecting the right plan for me. The car is good and the people at this dealership are helpful.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Ms Naomi Joseph and Mr Noel, Paul Coffey
May 02, 2019

"Suck's "

- Dom

Screwed me on oil changes and Manager doesn't return calls as he said he would. Never giving them a penny again Stay away from here

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Not disclosing
February 27, 2019

"Horrible customer service!"

- Customer2019

What a horrible experience!!! My husband took his car in to get an estimate on repairs. Car was dropped off 7:30 am Tuesday Feb 26th. He advised Service that he needed the car back by 2pm as he had to pick our children up from school. Was told it would only take an hour to an hour and a half. He was told he would be called when they had looked at it to assess the damage. He waited until noon and then called he was told by reception that service advised they thought they had the car for the day! (After telling them in person and on the phone that the car was needed by 2pm. ) reception advised that they would have service call him back right away. At 1:55 still no phone call so my husband called and was placed on hold for 15min eventually hung up and called back several times before reaching someone. When he finally got someone on the phone he was told they hadn't had a chance to write out the estimate. They asked if he needed to be picked up whenever they could get someone to shuttle later on. My husband had a coworker drop him off rather than wait and risk the chance of not getting to our childrens school in time. When he arrived not only was the estimate not ready they turned around and charged him $70 for an estimate that he was never advised of and STILL HAS NOT RECEIVED! This is horrible customer service. I would not recommend this location to anyone!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Dave Redman
November 24, 2018

"Very frustrated community member"

- Upset community member

Just trying to get my money back from the car wash next store. Service staff were disrespectful and dismissive. Hope their car service is better.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Rob Gibb
May 14, 2018

"Amazing sales team"

- Car guy

Jordan and Adam did an exceptional job with helping me find the right vehicle and giving me the lowest rate out off all the other Kia dealerships. Excellent staff and very friendly and helpful. Thanks for making my first purchase very easy.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Adam Jordan P
Jun 14, 2018 -

Paul Coffey's Bolton Kia responded

Thank you for your review!

February 22, 2018

"Destroyed my license plate and refuse to do anything."

- Geoff Barrett

I purchased my car on December 15th 2017. Upon pickup of my car a service technician came out to my old car to remove my old license plates and place them on my new car. This was fine. One hour later, I got home from the dealership. I walked around my new car to admire it and noticed the rear license plate hanging loose as well as the license plate holder. Upon inspection the license plate had been permanently damaged when removed from my old car. There was only 1 plate hole that was working, the other seems to have been cut or forcefully removed from my old car. I immediately emailed my sales person (Cheryl Coffey) as the dealership was closed. I included pictures as well as a description. I also followed up with a phone call where Cheryl insisted this was not correct and that she will see it is fixed. Two days later Cheryl replied to my email with the following: "**on a side note, I have spoken to the ministry regarding your plates and they have informed me that I need to return your plates in order to replace them. I am now waiting to hear what they would like me to put on your vehicle if we remove them. I am very sorry for the delay but with the holidays it seems to be difficult getting my questions answered. I wanted you to know that I am on this and will have it looked after for you. Once again I apologize, Cheryl" My understanding at this point was that the issues was being fixed and my license plates would be replaced. Over the next 2 months there was almost no contact from the dealership in regards to this. I emailed and called multiple times and only heard back from Cheryl on January 23rd with the following email: "Hi Geoff, I am working on this. I do apologize for the inconvenience. Cheryl" After a few more phone calls and emails with no reply from the dealership, I got this email on January 26th: "Hi Geoff. Please contact my GM Tony Clarke. He is handling everything for you now. Thank you, Cheryl" I then proceeded to call Tony Clarke 12 times over the next 19 days between January 26th and February 9th (I have saved call logs and emails). Each time I spoke to Tony he seemed to put it off more and more and kept telling me to call back to check if he had any more information. Finally on February 9th he appeared to have enough and transferred me to Daniel Stein. I attempted to explain the situation to him and was immediately met with him being overly defensive, not letting me speak, interrupting me then stating outright "No we will not be doing anything as when you first started speaking you said "I removed the plates" and I consider that tampering." Daniel stated he would call me back the next day (February 10th) before 11AM. I did not receive a call back and attempted to call them with no answer. I tried contacting Cheryl, left a message for her at reception and never received any call back.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Daniel Stein
1.0
Other Employees : Cheryl C, Tony Clarke
Apr 21, 2018 -

Paul Coffey's Bolton Kia responded

Hi Geoff, I have looked into this issue and have a good idea with what has happened to your plates. When you purchased your car we put your old plates on a plate frame and put them on your purchased car. At some point within the next couple of days you removed the plate frame and reattached your old plates without a frame and told us there was damage to one plate. You were directed to bring the plate in and we would consider the issue. Two months later the plate fell off your car and is now lost. Is this correct? We could have possibly fixed the damage to the plate but if the plate is now missing we cannot replace it for you. The picture you have added to the post certainly shows damage after the plate frame has been removed as we did not see any damage when put on your vehicle. We understand you have an emotional attachment to the plates but do not feel it’s our responsibility for them not being fully secured on you vehicle when in fact we were not the last people to put them on.

1
1 - 7 of 7 results