Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Dealers, sign in to see your Dealer Panel.

Search
Back

Ajax Hyundai

Ajax , ON

4.4
424 Lifetime Reviews Review Dealership

170 Westney Rd South

Ajax , ON

L1S 2C8

Directions

424 Reviews of Ajax Hyundai

Sort by Write a review
August 07, 2020

"It’s my third time dealing with Oliver. I found him very..."

- JulieJuliebake1035

It’s my third time dealing with Oliver. I found him very knowledgeable and easy to deal with works very hard to do the best he can for his customers. Thank you Oliver Julie baker

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Oliver
August 03, 2020

"Purchase"

- Jim 123

Thank you Oliver for making the purchase of my new Santa Fe and enjoyable experience. Picking up the car was also no problem. Again thank you Oliver.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Oliver
Aug 06, 2020 -

Ajax Hyundai responded

Hello Jim, thank you for your review. It's great to hear you had an enjoyable experience purchasing your new Santa Fe!

July 30, 2020

"Thank you very much for Oliver T. Excellent customer..."

- Markus

Thank you very much for Oliver T. Excellent customer service and helped me to choose perfect car for my family.. Really appreciate your time .. thank you very much

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Nicole Taylor
5.0
Aug 06, 2020 -

Ajax Hyundai responded

Hello Markus, thank you for your review. We're happy to hear Oliver was able to assist in finding the perfect vehicle for your family!

July 28, 2020

"I just purchased a Hyundai Palisade and the sales person..."

- mariettanv

I just purchased a Hyundai Palisade and the sales person that help me is Tylor Liang. He’s such a great person to deal with, very patient answering all my questions even on his day off. He made the whole buying process easy for me and would highly recommend that you look for him on your next purchase of Hyundai vehicle at Ajax location.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tylor Liang
Aug 06, 2020 -

Ajax Hyundai responded

Good morning, thank you for your review. It's great to hear Tylor provided excellent service for you. We hope you're enjoying your new vehicle!

July 28, 2020

"Price gouging! $200 for a replacement key."

- Ajax guy

I lost the key for my 2011 Hyundai Accent. Took my wife's key to a locksmith to make a copy and was told that Hyundai keys can only be duplicated at the dealer. That was the first sign of trouble. I knew instantly there would be price gouging involved as they effectively have no competition. I begrudgingly took the key into the Ajax Hyundai dealer and was absolutely floored when they told me the cost for a replacement key would be $200!! For the record, this isn't a remote key , it is a standard mechanical key (they claim it has a microchip inside it... but even if so, it doesn't perform any functions beyond a standard key). This is a blatant case of taking advantage of a customer's helpless situation by ridiculously overcharging them for what would otherwise be a very cheap item. I can't imagine the key costing them any more than $5. I will never by a Hyundai vehicle ever again and if you can, I'd advise saving yourself the trouble and avoiding this dealership.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Parts desk
March 17, 2020

"Recent Purchase"

- Sharon S.

I recently purchased a Hyundai Kona and my sales person was Stephanie Cockburn. She was extremely professional, answered all my questions while in the showroom and responded very quickly to subsequent email questions. She delivered the vehicle I purchased within the week and was extremely detailed in reviewing the options I had selected. I would highly recommend that you speak with Stephanie if you are considering purchasing a Hyundai. She's the best! Sharon S.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Stephanie Cockburn
Mar 18, 2020 -

Ajax Hyundai responded

Good afternoon Sharon, thank you for your review. It's great to hear Stephanie provided excellent assistance for you. We appreciate your recommendation, and we hope you'll visit us again!

March 14, 2020

"Great Job by Alfie and Alex in the service department for..."

- Aslam

Great Job by Alfie and Alex in the service department for taking great care of my 2017 Tucson . My vehicle was given back to me way before the promised time.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jenny Reyes-Upwood
5.0
Adam Biesenthal
5.0
Julie Taylor
5.0
Nicole Taylor
5.0
Sean Harris
5.0
Other Employees : Alfie & Alex
Mar 16, 2020 -

Ajax Hyundai responded

Good morning Aslam, thank you for your review. It's great to hear Alfie and Alex provided great assistance for you and that you were satisfied with your service!

January 04, 2020

"Car service "

- pradeepvirk

This dealership’s customer service has degraded to the lowest ever. Service desk does not even acknowledge clients and makes them wait for 20+ mins despite having a schedule appointment. Today, I walked out for the 2nd time in a row. As for the car service, once before they forgot to change the oil. I have not had a good experience here for over 2 years now. I will definitely avoid buying or servicing my vehicles here.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Service desk
Jan 08, 2020 -

Ajax Hyundai responded

Good morning, thank you for reaching out to us. We're sorry to hear of your dissatisfaction with our service. From our understanding, when you were in on Saturday, we were experiencing computer issues, and therefore were delayed with our ability to assist. We're sorry for this inconvenience, and if this wasn't clearly explained to you. If you have any further questions, please reach out to us at (905) 427-0111. Thank you.

December 05, 2019

"Absolute disappointment ! We were asked for a $500..."

- riyadhaaraan

Absolute disappointment ! We were asked for a $500 deposit before the financing application was sent down. We disclosed the credit issues we had with the finance manager so he could assess the prospect of the deal. The deposit was asked for getting plates. The application fell through. The respective finance manger and sales rep are away for the last 3 days. Today is the 3rd day we went in at the dealership with the money receipt, we are to wait for either of them to come back to work! Why can’t another finance manager or rep can’t make the refund? Why can’t someone else pull the customer’s file and see the deal fell through and customer made a deposit? Why will someone who Hyundai couldn’t sell to be given a runaround like around? This is the holiday season and we were excited to have a topnotch car for its price. The sadness of getting declined is aggravated by this runaround. I know Hyundai is huge and my review will be a cry in the wilderness because Hyundai could care less. It doesn’t even offer to write a review so its team could improve on service level. I’ll make sure I don’t ever buy a Hyundai, let alone going back to this dealership for business in future. I won’t ever recommend this dealership to anyone.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Rami El-Nuno
Dec 17, 2019 -

Ajax Hyundai responded

Good morning, thank you for your review. We're sorry to hear of the experience you've described. We'd be happy to look into this issue. Please provide your name and contact information to us at care@ajaxhyundai.com or call us at 905‑427‑0111. Thank you.

November 09, 2019

"S & L Issa"

- Kona

It was a pleasure working with Oliver. Everything went smoothly and I got a fair deal for my trade-in. I have recommended Oliver to everyone I know! I know where to go for my next car purchase for sure. Thank you Oliver!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jenny Reyes-Upwood
5.0
Other Employees : Oliver Trifunovski
Nov 11, 2019 -

Ajax Hyundai responded

Good morning, thank you for your review! We're happy to hear you had a great experience with Oliver, and that he provided excellent service for you. We look forward to seeing you again!

1
...
1 - 10 of 424 results