Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Back
Harry Tam
Harry Tam at Erin Park Toyota
Refer Me

Harry Tam

Assistant Service Manager

Erin Park Toyota

2411 Motorway Blvd
Mississauga, ON L5L 3R2

Contact Me
not yet
rated
8 Reviews
not yet
rated

8 Reviews

Write a Review

8 Reviews of Harry Tam

November 21, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"I purchased the Toyota Corolla XSE back in August 2020I..."

- Salih Ramadhan

I purchased the Toyota Corolla XSE back in August 2020 I signed the contract and purchased the Premium plan which supposed to cover “Mechanical Protection”, “Roadside Assistance” and “ECP benefits which supposed to cover oil changes”. I have a manufacturer defect in engine which I find out myself. When I walked in Erin Mills Toyota Service to check and fix the engine issue the Service Advisor Bill Leo, Areeb Azhar denied to fix it even though it is manufacturer Fault! Also, I purchased additional Service Protection plan for $1059 which Erin Mills Toyota denies to fulfill. So Please BE CAREFUL don’t purchase the extra Protection plans it is just WASTE a money! 2. In my contract they included the Winter tire changes for free but now they charge me $130 extra. So whatever they promise is false just to sell the Car! Areeb Azhar told me that engine noise is normal, so it means he doesn’t have any understanding of the cars and very unprofessional, rude manager which shouldn’t represent Toyota!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Bill Leo, Andrew Freeman, Areeb Azhar, Yasser Issa

Nov 28, 2020

Erin Park Toyota responded

Dear Mr. Ramadhan, I am sorry that you feel this way about your Toyota and your visits to Erin Park. As discussed on the phone, we are always ready to serve our guests, and happy to repair any problem a guest may have with their vehicle, whether it be covered by warranty or not. Unfortunately, as I explained to you, we are unable to repair a concern that cannot be duplicated in front of our team. With respect to your claim that winter tire changes were offered to you for free in your sales contract, we have reviewed this with our sales team and they have no recollection of any such agreement nor is there any mention of this in your vehicle sale paperwork. Should you have documentation that indicates otherwise, please forward it to my attention so we can review this matter further. Thank you, Harry Tam, Service Manager 905-828-8282 ext. 282

July 30, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Derrick Gave Us Service With A Smile"

- Lisa/Mark

As usual my husband and received exceptional treatment when we brought our cars in for service on July 25th and July 30. I cannot go without mentioning one of Erin Park’s employees named Derrick! When we drove our car in we were immediately greeted by Derrick and his big smile both times. He even said “good to see you again.” He asked us how we were doing and he even greeted hi own coworkers! Thank you Derrick for your big smile and for absolutely making my day! Thank you to the whole Erin Park Team for once again your amazing service!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: PJ Caletti, Stacey Cohen, Nelson Ng

July 24, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Bad experience with service but fixed."

- alih

Bought a brand new 2019 Toyota Camry XSE, was told the car would be available within 2 months right after ordering it, got it after 4 months. The first day I got the car, the doors were rattling speakers were loose, and Windows were not properly put on. After months and months of complaining for these issues they finally fixed only ONE of them and when getting the speakers fixed the service center cut the interior leather of the car and dirtied the interior of the car and denied having these issues, and when trying to get the speaker issue resolved the assistant for the Head Technician could not find the issues and about 2 others and about 3 Service advisors either even after explaining where exactly the rattling is coming from and showing them what is causing the rattling. After all of that, they ordered they wrong part and made me wait even longer just to get that issue resolved after 2 months after coming back almost every day for 2 to 3 weeks. They wasted so much of my time for being so clueless and never got any compensation for that. Also, when picking up the car they made me wait almost 40 minutes at the center even when they said I can come in to pick up the car I had to ask numerous of times where my car was. Even after talking with the Service people they denied the windows being defected claiming I had them tinted. Never had the windows tinted or altered in any way other than just picking it up straight from the dealer. Even if I had ever gotten tints on the car I would have never gone to the dealer if it was not a dealer related issue I would have gone to the place where I had gotten the tints. Also ordered an additional part for the car from the day I ordered the car. Having been over 4 months of not receiving it even though trying to contact Fleet manager where he does not answer calls at all and his employees say he in a "meeting". When going to the dealership seeing him just standing around, his employees still say he would be in a meeting and he is clearly not. Even when trying to ask for my part, the Fleet Manager said it would be up to 2 months before getting the part and he has been avoiding my calls. It has been 4 months since I picked the car up and I have not heard a word from him and still haven't gotten the part. Even asking for compensation never got anything or even got a refund from the dealer. Edit: dealer called resolved the issues that i have been having, such as getting the windows fixed, and getting the other parts after waiting such a long time, also gave some comp.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Aug 07, 2019

Erin Park Toyota responded

Dear Ali, Thank you for taking the time to share your feedback with us. It was a pleasure speaking to you. As you are aware we had parts on back order beyond our control and we appreciate your patience, however we are glad that we were able to resolve all of your concerns. We look forward to taking care of you and your 2018 Camry in the future. If you require any further assistance please do not hesitate to contact me directly Regards, Harry Tam Assistant Service Manager htam@ep-lexustoyota.com (905) 828-7711 x 282

November 13, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Customer service"

- Mike.b.1998

I had a little bit of concern after my last service and was left feeling unhappy. However I just got a call from Harry and he was able to clear up all my concerns.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Dec 03, 2018

Erin Park Toyota responded

Thank you for leaving a review. We are happy Harry was able to resolve your concerns. We look forward to seeing you again!

August 04, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Larry Kuka of Erin Park Toyota-The Best Car Salesperson!"

- VincentoftheWilderness

My wife Irene and I am so thankful to Mr. Larry Kuka of Erin Park Toyota for his very warm and friendly treatment of us from the first time we bought our 2004 Camry and lately the 2018 XSE model. He treated us always with respect, honesty and helped us get the best deal that we can afford. He extends to us genuine courtesy and super excellent service and beyond expectations. He makes us feel like his family. The greeters in the front desk are also amazing people and makes us feel comfortable and very welcome. Even if we are not buying anything all people in this dealership makes as feel welcome. Excellent people selling excellent products!!! Simply amazing combination. To Larry Kuka: we personally thank you for making us feel like VIPs all the time even if we always look for bargains. We sincerely appreciate all of your help all these years in providing our family a safe and excellent car in a Camry. Thank you for being kind hearted and very professional at all times. Vicente and Irene Trinidad

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bill Leo, Mario D'Souza, Larry Kuka, Suleman Zaidi , Aaron Cooper

May 24, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Bent over backwards!"

- amfc

I had booked a detailing appointment 2 months in advance, but the day I arrived it was not in the system. Manager Harry went out of his way to remedy the situation to my satisfaction. Made me feel valued as a customer! Thank you Harry!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bill Leo , 3 staff at checkout, can't recall their names, 2 ladies and a gentleman! Also one gal at sales reception.

December 12, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

"Very happy with service and workers "

- Anita

I gave a five star rating because I am satisfied with the service and the treatment from the workers and on top of that they’re very friendly and welcoming!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: John Kirkpatrick

December 08, 2016

Dealership Rating
Employee Rating

"Great experience "

- Les

Harry was great, approachable, and very knowledgeable about a minuscule issue I had. It was nonsensical and I didn't realize until after. I just wanted to say you're great and one of the best representatives of the Erin Park Toyota service team. It was a pretty rough busy morning, but you identified the issue right away, assured me, and educated me about what's causing the issue. Thank you for your service Harry!

Read More
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Dec 19, 2016

Erin Park Toyota responded

Hi Les! Harry and the entire Service team thank you for your feedback! We are so happy you left feeling assured and confident in your understanding of the issue at hand. We can't wait to see you again! - Erin Park Toyota

1
1 - 8 of 8 results