Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Search
Back

Sherwood Ford - Service Centre

4.2

174 Lifetime Service Reviews

2540 Broadmoor Boulevard, Sherwood Park, Alberta T8H 1B4

174 Reviews of Sherwood Ford - Service Centre

Sort by Write a review
December 08, 2019

"I drove 20 km to get a part on Saturday afternoon. Many..."

- Psimrose

I drove 20 km to get a part on Saturday afternoon. Many of the staff were busy playing video games. They unapologetically told me the parts desk closes early and I would have to come back Monday. Maybe they should have one of their lazy assed video game players man the parts desk and better serve their customers!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Dec 09, 2019 -

Sherwood Ford responded

I am so sorry to hear that you had a poor experience at our store on Saturday. We pride ourselves on giving a second to none experience and we clearly dropped the ball. I would love to help you find the part you were after. If you have not already found it please call me at the dealership (780)449-3673 and I will get you all of the information that you need. Thank you again for your feedback. Chris Suvanto General Sales Manager

November 22, 2019

"Good Place "

- Paul

Staff always friendly and able to ask questions that may arise always able to drop vehicle off early and friendly when collecting vehicle up thx

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Nov 25, 2019 -

Sherwood Ford responded

Thanks for the great review Paul! Chris Suvanto General Sales Manager

November 07, 2019

"Rip off "

- Sandy

Not satisfied with mechanics there my husband towed his truck to Sherwood ford. They said it would cost 4200 to fix. Towed to another place it was 1200 to fix. What rip off never again.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Nov 25, 2019 -

Sherwood Ford responded

Hi Sandy, we are definitely not in business to "rip anyone off". The estimate you were provided was to repair your vehicle based on our technicians recommendation. The $3,000 difference is cost was likely due to additional work that we felt was needed. Our service manager would be more than happy to discuss your concerns over the phone or in person. Thanks Chris Suvanto General Sales Manager

October 24, 2019

"Fall service"

- Escapeman

On a Saturday the service was top notch they make you feel at home.From the president to the salesmen to service Would highly recommend them

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Alysia was awesome
Nov 25, 2019 -

Sherwood Ford responded

Thanks for the great review! Chris Suvanto General Sales Manager

October 20, 2019

"Tire change and wheel alignment"

- Glennie

Very friendly, courteous and efficient staff. Always get good service when I bring my car in. Usually Shelley is who I see but Ashley looked after me and was very efficient and helpful.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Ashley
Oct 21, 2019 -

Sherwood Ford responded

Thanks for the great review! Chris Suvanto General Sales Manager

October 18, 2019

"Great Service."

- New Car Buyer

Great Service, Friendly Staff, Efficient and quick.. Work always done in the time given. Easy to make appointments to take vehicle in and shuttle staff are also pleasant and cautious.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Other Employees : Russ McFall, Garry Stevenson
Oct 19, 2019 -

Sherwood Ford responded

Thanks for the great review! Chris Suvanto General Sales Manager

October 18, 2019

"Great service!"

- David

My recent service took a little longer than expected, but was well worth the wait!! Very pleased with how service kept me up to speed on what was going on. Very thankful for the shuttle service as well!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Ashlee
Oct 19, 2019 -

Sherwood Ford responded

Thanks for the great review David! Chris Suvanto General Sales Manager

October 18, 2019

"They delivered what they promised with no surprises."

- happy customer

The service department is honest and takes the time to explain what is needed and how to get the best deal on service. Maintenance is done quickly and properly.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Other Employees : Luke (service department)
Oct 19, 2019 -

Sherwood Ford responded

Thanks for the great review! Chris Suvanto General Sales Manager

October 18, 2019

" Efficient Service."

- DEAMAS

My service representative was very friendly & filled out my work order in a timely matter, My vehicle was ready when promised, the work performed was explained to me by my service advisor, While I was completing the payment transaction, my truck was brought up to the main door so I didn't have to search the lot to find my vehicle...a nice, professional touch! Overall, it was a pleasant experience...keep up the good work!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Oct 19, 2019 -

Sherwood Ford responded

Thanks for the great review! Chris Suvanto General Sales Manager

October 18, 2019

"Regular Maintenance"

- Wallace Klinck

Appointment was arranged easily and car was taken in immediately upon arrival. Service was clearly reviewed before and after work was done. Service appeared to be quite detailed and complete. Cost was slightly more than quote--because of environments charges, etc. Wait time was reasonable.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Oct 19, 2019 -

Sherwood Ford responded

Thanks for the great review! Chris Suvanto General Sales Manager

1
...
1 - 10 of 174 results