About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Dealer Panel | Are you a dealer? Learn more
Search
Back

Northland Hyundai

4.2

181 Lifetime Reviews

2021 Highway 16 W, Prince George, British Columbia V2L 0A4
Call (250) 564-6663

181 Reviews of Northland Hyundai

Sort by Write a review
January 03, 2018

"Overall great service"

- Acrc06

I got really good service in buying a vehicle. Don was very nice and knowledgeable. Waiting for the whole process to be done was lengthy but the staff were very friendly.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Don Fitzpatrick
4.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Philippe Vachon
4.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Jan 05, 2018 -

Northland Hyundai responded

Thank you for the kind words. Cheers

December 28, 2017

"Northland service department rates on the minus scale"

- dmacen12

This dealerships service department is rude,they lie and give excuses for their poor workmanship. I own a 2015 Santa Fe with full warranty. This past Nov. the engine blew up on our way from Kelowna to Prince George. We were stranded in Williams Lake. Our vehicle had to towed to PG (big mistake). Short version, Northland installed the engine, drove home, the following day I drove 13 kil and the coolant hose blew off. Towed again to Kelowna Hyundai to find out the coolant hose was not attached properly and the turbo brackets were not secured. Once again we made a trip to PG and our heat is not working, took it to Northland for them to say that these vehicles will not blow warm air even though the engine is warm,you have to drive it cold until it blows warm air! We we're told all 2 liter turbo Santa Fe' s are designed this way. I'm curious as to anyone in PG that owns one, do you have the same problem? This dealership thinks they can blow smoke to their customers.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Dave Madden
2.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Shawn Tyacke
1.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Other Employees : Becky Creuzot
December 10, 2017

"Accomplished "

- Carbuyer

Buying a new car is quite a stressful event but my experience at North land Hyundai was fantastic. Chris took me under his wings and helped me with my purchase made it a very pleasant and fun experience for something I thought was going to be stressful. Walked out the same day with my new car very happy with the service for the sales team, finance team, insurance team as well as the fantastic service in the shop and not to forget the shuttle service can’t say enough about Chris and the Hyundai team. You guys rock thankyou so much, one happy girl Candy from quesnel.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Chris Perry
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Philippe Vachon
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Dec 19, 2017 -

Northland Hyundai responded

Chris has the wings of an Angel, glad he could fit you under them, honestly we are very happy he could help you with your purchase. Congratulations, cheers

October 27, 2017

"Great Service!"

- Marc Legere

I found a used car online that I was interested in but by the time I contacted the dealership the vehicle had sold. Joel spent the day working with me to find the perfect vehicle, at a good price, and with a monthly payment plan that fit my budget. If he did it for me Im sure he can do it for you. Thanks Joel!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Joel Liddicoat
4.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Nov 07, 2017 -

Northland Hyundai responded

Thank you I will let Joel know. Great job and thank you. Congrats

June 03, 2017

"Fantastic Service"

- kbokvist

I just spent the entire day with the staff of Hyundai, and they couldn't have been more accommodating. Buying a new vehicle is always a long process, but Joseph and his team members definitely made me feel at home. I would recommend Huyandi to all friends and family.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Marlaine P.
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Other Employees : Joseph Squires
Jun 07, 2017 -

Northland Hyundai responded

Go Team Hyundai. Welcome to the Family. See you soon. Cheers

June 03, 2017

"Incredible customer service "

- Danielle5

Joseph and northland Hyundai provided us with top of the line customer service, and of course a great 2017 Tuscan! I will be referring everyone to do business with these guys!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Philippe Vachon
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Gurp Sidhu
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Other Employees : Mike casey, Joseph Squires
Jun 07, 2017 -

Northland Hyundai responded

Thank you so much for the kind words. Hope to see you soon. Cheers

May 04, 2017

"Sales is effiecient but not happy with Service."

- JSmith

We bought a new 2015 Santa fe two years ago. The sale was quick and painless. Overall I haven't been satisfied with their service department. Simple services take all day and most notable was the last service when they changed the engine cooolant at 46000kms for my wife. This is a total cash grab because right in the owners manual it isn"t due until 96000kms. I contacted the manager who came back with a shortened interval because of living in north central bc. This is not true I contacted Hyundai service Canada directly and they confirmed it's not due until 96000kms. $150 cash grab. They also charged labour on a cabin air filter change, a job that takes no tools and maybe five minutes.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Shawn Tyacke
2.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
April 29, 2017

"Love my new car, its beautiful!!!"

- VelosterTurboBlue16

I didn't think I would enjoy the Hyundai Veloster I was told was the one they had for me, it was 3 doors and a standard.(ive only drove auto and I got kids) But I wanted a new vehicle cheaper on gas and Joeseph, by god he is the friendliest salesperson I ever met. So patient and took some of his time to help me learn for a little bit how the clutch thing and gears worked after driving the car 8 hours to where im located. I will recommend him and Im kind of a picky person.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Joseph Squires
May 02, 2017 -

Northland Hyundai responded

Great job Joseph, he is always there with a smile. Thank you for your kind words. Cheers

April 23, 2017

"Awesome Job on late evening sale"

- Awesome_guy93

hey there i would like to thank Joseph S for great job on a non stop fighting with the banks to get us approved on a payment we liked, i will highly suggest to talk to him on getting great deals on a vehicle. i will definitely come back to Hyundai and speak to Joseph S again, he is a very patient salesman respectively waiting after hours, thanks for staying late bud. Trev/Eleanor

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Philippe Vachon
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Other Employees : everyone in the detailing department , Joseph Squires
Apr 26, 2017 -

Northland Hyundai responded

Thank you for your kind words, great teamwork Joseph and Philippe. Cheers

April 20, 2017

"Not a happy customer "

- Sharron

2015 I was contacted by sales personal to update my 2013 Hyundai , I initially said I was happy with my 2013. I refused to come into dealer to look at updating to 2015. Once again I was contacted by sales personal from another dealer . Hyundai sales personal from Toronto who Prince George dealer brought in from Toronto. I was at the time pressured to upgrade, the deal was made , there was no backup camera on vehicle Hyundai said they would install one if Impurchased 2015 Tuscan. Since it was not a factory build in Hyundai installed Canadian Tire cheap camera. When services department installed they mounted it in a unsafe area of the Tuscan, 2015 I,just let it go , my family said this is unsafe and to,take it back and have Hyundai install where it can be used safely. I took Tuscan Hyundai back to have it installed, service installed it on the dash upside down once again back I go to have it installed so that it faced the correct way . However when I picked up. Again there was no correct image when backing up . Sales personal Dave suggested that Hyundai was doing me a favour. He implied that Hyundai did not have to correct there mistake. And as a curious they would look, at it . I have made many trips in the last couple weeks to have the camera installed correctly. This could all have been avoided if the camera was installed in correct position when I purchased the Tuscan. ( the monitor camera was installed by the lower console beside ash tray. As a client Who purchased three vehicles from Hyundai This has been a big disappointment, I usually upgrade every two three years, as a 71 year old lady I did feel persuasive and pressured into buying Tuscan. I have contact sales personal to downsize. Hyundai is not interested in dealing unless one is interested in purchasing there new vehicles.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Peter Sia
1.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Apr 20, 2017 -

Northland Hyundai responded

Dear Sharron, you were greeted and handled with professional care. Your warranty had expired over a year ago. The camera was put in years ago but now you say it was not where you wanted it. I am not sure why you didnt say something way back then. We agreed to help you anyways and you were given a loaner car until yours was repaired at no cost to you. The camera was not installed by us but we had it repaired anyways again at no cost to you. We have been kind, helpful and treated you with respect. We washed and cleaned your car. There is nothing more that could have been done as I over saw it all. I was not happy to hear how you treated our staff for we did everything for you possible. Please contact me for i would love to discuss this with you further. Customer Service Manager Northland Hyundai.

1
...
1 - 10 of 181 results