Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Search
Back
Write a review

Country Hills Hyundai

3.4

134 Lifetime Reviews

2307 Country Hills Blvd NE, Calgary, Alberta T3J 0R4 Directions
Call (403) 984-9696

Is this your dealership?

...and take advantage of all we have to offer with our Certified Dealership Program.

134 Reviews of Country Hills Hyundai

Sort by Write a review
November 11, 2019

"Great service experience over the years, always feel..."

- gmainesibu

Great service experience over the years, always feel welcome and my car is fixed right the first time, all maintenance on my Santa Fe has been done here and I’m always happy with the service

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
KAY REHAL
5.0
Nov 12, 2019 -

Country Hills Hyundai responded

Hello GmaineSibu, It is gratifying to read that your expectations of our services were met. This kind of reviews encourages us to strive for a service of excellence. We look forward to serve you in the future. – Sincerely Kay Rehal - Service Manager

November 08, 2019

"Nothing changed in 4 years!"

- medellru

WOW, nothing changed in 4 years! Second time I decided to give them a chance to sale a car. Waited for 20 mins in the hall, no sales ppl were in the building! Got one named Azeem. The #1 rule of sales says you must land a customer on a car otherwise you wont make a sale. That guy doesnt know product and probably was upset with something before meeting me...No greetings, no report done...just right away said we do not have 2019 santaFe in stock...I said get a search thru the data and do a swap...I dont know how to do that, but lets talk about your tradein, I havent even mention about that!....WOW...Again unskilled person working for about 1 year as he said! Then, grabbed my key for tradein evaluation and disappeared for another 20mins...showed up eating snack...WTH!!! How poor the management over there is allowed such attitude! Common guys you are at your last day of the month and quarter, so get to the business....however, at that day store doesnt have customers at ALL, sales ppl walking by and disappearing....empty store! Well, poor skills, poor management, no stock, etc...Emails do not answer at all! Dont bid other deals, kinda like bazar... Well maybe somebody will buy that dealership like the rest in the city....We need working people, wanting to sale cars, be responsible GUYS as you LOSE deals! You are a shame in the industry! Plz change it.... PS - dont apologized, this is your business and owner is losing money with you!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Azeem Anwar
1.0
September 04, 2019

"Very poor service"

- Sabina

From the very first visit to fix something simple 5 years ago we encounted with problems: fixed one thing but the sunroof shild9 was broken. The sales team then fixed the problem by selling us a new car, adding some incentive like VIP membership. The service since then was so poor, just today the lady in service made me wait 5 hours before attending to me. And clearly said i would be waiting. When i asked why even with VIP she lies saying: well the walk ins also VIP. 5 hours waiting! The service department manager whether we had bad or good experience never never looking in the eye greets. Once i had to remind to change AC filter.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
KAY REHAL
2.0
Sep 09, 2019 -

Country Hills Hyundai responded

Dear Mrs. Zhetpisova, First of all I want to offer you an apology for the inconveniences mentioned I have verified our records for the date you came in and they indicate your vehicle was towed in due to an intermittently starting problem, I can also see that our service advisor informed you at the moment you arrived at the shop that since your vehicle was just towed in without an appointment it will be a bit of a wait as there were other vehicles already in the shop, she even offered to shuttle or UBER you to your house so you can be at home on your son’s first day of school but you declined saying you will wait. Furthermore, as part of the VIP program we offer our clients priority when servicing vehicle and we always try to accommodate you as much as we can however we always depend on how many vehicles are in the shop already. In any case I have called you and left a voice mail so we can discuss this further and ensure there are no misunderstandings, and to rectify any other concerns you may have. You can contact me directly at my email: krehal@chhyundai.com or you can call me at (587) 390-1550 -Kay Rehal – Service Manager

Sep 09, 2019 -

Sabina responded

I do not see this as an apology. I see this as we told you so. First, she said: i will note that you will wait. Which puts me in a waiting area. Second, she came up after two hours of wating and said: you car is next, would like a suttle now. I said NO because My car was Next. Next then meant 3 hours!! And it was as simple as battery in a key! I wouldn't be able to take my son to school anyways. Be considerate. That was all i was asking! And lying about all the customers are VIP ...please. I get it. Waiting for 5 hours doesn't expalin anything. And even still i continued coming just because the sales team is great.

August 26, 2019

"Not very good seevice"

- Ken M

I had my 07 Sante Fe in at 730 for engine service. Because i did not stay in the waiting area it was taken out of que. A normal 1 hr job. Not hearing anything i came back. Now it is supposed to be ready at 4. Wasted an entire day. If you want service sit and wait in holding area.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
KAY REHAL
August 06, 2019

"Excellent Customer Service"

- Asim

It was a great experience buying an Elantra from Country Hill Hyundai, Sales team including Chris Reitlo Sales Rep and Joe Weselosky provided an excellent customer service. I got best price and perks. Happy with the purchase and definitely recommend my friends and family. Th only problem was at Fiance department as some of the charges were not properly explained and i still have doubts.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Joseph Weselosky
5.0
Other Employees : Chris Reitlo
Aug 12, 2019 -

Country Hills Hyundai responded

Thanks Asim it was a pleasure assisting you! hope you’re enjoying the new ride! Sincerely, Joe Weselosky, Sales Manager.

June 12, 2019

"Worst sales experience to date."

- Weber

I upgraded my Hyundai Tucson for a SantaFe. Andrew was a lovely salesman, but the entire experience was destroyed by the finance department, Chris, in particular. He told us he would handle out insurance and registration, handled our insurance, but let the registration fall to the wayside. We walked away assuming that all was handled and we had a proper insured and registered car. Come time to renew our registration, we find out that he had neglected to complete the registration process, leaving us driving an unregistered car for months. I went in to talk to Chris and he was extremely rude- I have never been treated so disrespectfully!! Emailed management to voice my concerns and recieved no response. Horrible service and I will never return.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
CHRIS - finance
Jun 13, 2019 -

Country Hills Hyundai responded

Hey Weber, We apologize for the experience that you had regarding the insurance/registration. We are trying to get to the bottom of this but require more details from you. Please email me at bcho@chhyundai.com so we can investigate the matter. Kind Regards, Brian Cho - General Sales Manager - bcho@chhyundai.com

May 16, 2019

"Conscientious People"

- Danbiol

Denny Kelts sold us our 2019 Kona after a pleasant, fun time of negotiation - thanks Denny. We are completely satisfied with our car and the service we received at Country Hills Hyundai. Nam in Finance is a friendly and competent professional. He made the paperwork easy and took care of all the details. He handled an unexpected glitch with creativity, professionalism and in recognition of their commitment to exemplary service. Chris helped us out with delivery of our car as we live out of town and made sure we understood all the latest technology that came with our Kona. My brother and I spend a lot of time in the US where customer service seems to be a higher priority than in Canadian businesses. I was pleasantly surprised at the superior service we received at CH Hyundai. These three employees understand the value of customer service and take it seriously. Highly recommend this dealership.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Denny Kelts
5.0
Other Employees : Nam Duong and Chris ?
May 22, 2019 -

Country Hills Hyundai responded

Thank you for your kind review! We really appreciate you taking the time to do this. If you need anything at all in the near future, We are one call away! Brian Cho - General Sales Manager - bcho@chhyundai.com

March 26, 2019

"Misdiagnosed non start problem p"

- Cal

Misdiagnosed non start problem as faulty starter. I replaced starter & then they charged more time to finally correctly find a bad ground. Old starter reinstalled by me & vehicle started fine. I paid more then $650.00 for parts (not needed) & labour based on a misdiagnosed problem!!!! They should not have charged me again for a problem they misdiagnosed the first time. Don’t take your vehicle here for service they charged me for a technician who couldn’t do his job.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
KAY REHAL
1.0
Mar 28, 2019 -

Country Hills Hyundai responded

Good Day Cal. Thanks for your feedback. I’m very sorry to hear you are disappointed with our service department. Our records indicate that indeed your vehicle was brought in to our service Department for a starting problem. As indicated by our service advisor due to repairs and service performed originally thru another provider an extensive diagnostic had to be done by our technicians in order to overlook the previous work done, this diagnostic took over 7 hours to ensure not only that the work was done properly by the other provider but also to ensure that the parts replaced were the correct ones. After the diagnostic our technicians recommended the replacement of the faulty starter, and further diagnosed it for a bad ground that was causing the starter to short, unfortunately this service was not covered under warranty. It is fair to say that even though the diagnostic took over 7 hours we only charge you for 2 as to prove to you our good will to help you solve the situation. We apologize for any inconveniences this may have caused you– Kay Rehal Service Manager

March 20, 2019

"Poor and Rudest people ( ladies @ oil changes)"

- Disappointed Customer

I have 2 cars that I service since 2015, never had this experience before. The previous staff that used to change my oil were friendly and very professional. Now, I brought my second car the same day for oil change and I wish I hadn’t. I am not here to beg or to ask but to give you business : PERIOD and you should appreciate that .

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
A rude lady at the oil change !! No customers service at all!
Mar 26, 2019 -

Country Hills Hyundai responded

Dear Client, thanks for taking your time to share your comments with us, I'm disappointed to know that we could not meet your expectations. I offer you an apology for the inconveniences mentioned, please rest assured that your concerns have been addressed with our service advisors in order to avoid this type of situations in the future, we do appreciate your business. Please allow us to improve your perspective on our dealership on your next visit. -Kay Rehal – Service Manager

March 19, 2019

"They are just try to make customer fool sell garbage "

- Asad khan

I came ti buy my first car and they make me fool as i did not know how to deal so they did not show me the car and sale person make me signed docs and when i see the car next day it was with full of scrathes and manager asked me you should see the car before signing but when i asked sale person before that i will sign when i see car he said u have to sign now as it is compulsary and then if any problem we will deal. But after they just pilish it and ask me this is all they can do. Then i have problem in wheel bearing very next day they changed it but still there is noice coming. Also there is noice in gear shift but there answer is if it will become more we will see it. Is this a new car experience,,,,, i will suggest every one not to deal with these guys.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Ahmed Mourad
1.0
XAVIER NAVARRETE
1.0
Mar 28, 2019 -

Country Hills Hyundai responded

Hello Asad, Thank You for bringing this to our attention. I would like to investigate this further to see exactly what happened. We do not take your words lightly and would like to gain some clarity on this to improve our store. Please contact me at your earliest convenience. Thank You, Brian Cho - General Sales Manager - bcho@chhyundai.com

1
...
1 - 10 of 134 results