Back

Bank Street Toyota

Ottawa, ON

2.5
78 Reviews

1811 Bank Street

Ottawa, ON

K1V 7Z6

Directions

By Type

78 Reviews of Bank Street Toyota

September 26, 2022

Bought a new Tacoma from Bank St Toyota and they were great. Rob and Mo were easy to deal with and always ready to answer my questions. I would totally recommend this dealership. More

by EB
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Rob, Mouhamed
Sep 28, 2022 -

Bank Street Toyota responded

Congratulations on your new Toyota Tacoma! We're thrilled you had an excellent experience and look forward to seeing you again soon!

August 04, 2022

Orderred My RAV4 in February with James. He was easy to deal with, and very friendly. I was kept informed as to the progress of my order by James. Go see him if you are looking to buy a To More

by bill50g
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
James Augustin
Aug 05, 2022 -

Bank Street Toyota responded

We're super happy to hear that you had an easy experience finding your RAV4 with the help of our team. Thank you so much for coming in to see us and allowing us to serve you.

July 27, 2022

July 2022, I took my 2019 rav4 to check why my transmission is jumping. A technician rode with me for 10 minutes to tell me it was normal , Bank street Toyota charged me one hour labour rate of $1 More

by Sam Defela
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jacob, service consultant
Jul 29, 2022 -

Bank Street Toyota responded

Thank you for your feedback. According to our records, our technician spend around two hours on your car before taking you out on a road-test. Because the vehicle had no warranty defects, we quoted you for the time spend on the vehicle. As our advisor mentioned to you before, we would be happy to check again with no additional charge if the issue persists. Thank you for coming in to see us, do not hesitate to reach out if you have any further questions.

July 13, 2022

Their valet damaged my car in a rear-end accident. It has been a week and five attempts to contact them about the repairs. They can't be bothered to respond to my requests to have the damage repaire More

by gail32
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Iqra Raeese, Service(?) Manager
Jul 25, 2022 -

Bank Street Toyota responded

Thank you for your feedback. We are sorry that you have been having issues getting ahold of our Service department. Please try to reach out to our Service Manager directly at "iqra.raees@toyotaottawa.com" so that we can get this issue resolved. Thank you, we look forward to hearing from you soon.

May 12, 2022

They sold me a car with a bit of paint missing. They won't get back to me. Been a nightmare. Once they sell you a car you dont exist anymore. Had 1st service done there and also tires. Never again. More

by M.
Customer Service
Friendliness
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Alexandra Dally
May 16, 2022 -

Bank Street Toyota responded

Thank you for taking a moment to share your experience with us, we appreciate your feedback. Please feel free to reach out to our GM directly at "trevor.king@toyotaottawa.com" to see how we can make this right for you. Thank you, we look forward to hearing from you.

May 02, 2022

Just picked up my 2022 Toyota RAV 4 and it is great. James and Moe were fantastic to deal with, made the whole process very easy and effortless. I would recommend them to anyone looking to buy a new To More

by mictim
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
James Augustin and Mo Turkie
May 03, 2022 -

Bank Street Toyota responded

We're so happy to hear that, thank you for coming in to see us and allowing our team to take care of you. We hope you're loving your new 2022 Toyota RAV4!

April 04, 2022

Awful behavior They advertise 2021 low mileage Toyota Rav 4 and call us to set a test drive and then manager says it is just for show and you can order a new model in a high price Wasting time with this More

by sherry
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Manager and sales person
Apr 13, 2022 -

Bank Street Toyota responded

Thank you for taking a moment to leave us a review, unfortunately we do not always have the model on hand at the moment due to supply chain shortage issues. We are always happy to allow potential buyers to test-drive the demo vehicle we have on hand so that they can decide if it is the right choice, and then reserve a vehicle if you decide it is the one you would like. We appreciate the understanding and patience of customers like you. Thank you for coming in to see us.

December 16, 2021

Started at the Toyota in Kanata - I went to see a Highlander and the guy gave me a bunch of B.S. and at the very end told me that the car he was showing me was sold but he could order one for me. Why More

by cullencanada
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Rob Bendelier
Dec 20, 2021 -

Bank Street Toyota responded

We are thrilled to hear that you had a great experience with our knowledgeable sales team. We are glad to hear that the overall process was smooth and easy for you. Thank you so much for coming in to see us and letting us take care of you. We hope you love that new 2021 Highlander!

December 02, 2021

Called multiple times including at 9:30 AM when not usually busy. Always goes to voice mail. Good luck trying to sell a car. More

by RG
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
No answer
Dec 10, 2021 -

Bank Street Toyota responded

Thank you for taking the time to leave us a review, we appreciate your feedback. We would like to apologize that we missed your call, if you leave a message we will get back to you.

Dec 10, 2021 -

RG responded

Left multiple messages, no return call.

November 04, 2021

Do not take advise from Bank Street Toyota service department. I called the service department because my remote auto starter was not working and she advised me to have my tire sensors checked becaus More

by terrieann32
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
don't remember the name
Nov 05, 2021 -

Bank Street Toyota responded

Thank you for your feedback! Unfortunately, it is not easy to diagnose a vehicle issue over the phone without having our service team look at it in person. It was probably the right thing to have the team who initially installed the auto remote starter in your vehicle answer a question like that. Regardless, thanks for giving us a call!

1
...
1 - 10 of 78 results