Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back

Airdrie Chrysler Dodge Jeep Ram

Airdrie, AB

4.5
2,055 Reviews

139 East Lake Cres NE

Airdrie, AB

T4A 2H7

Directions

2,055 Reviews of Airdrie Chrysler Dodge Jeep Ram

Sort by
January 10, 2022

I felt it was one of the best truck buying experience I’ve had. From the salesman Jessie, trade in offer, to delivery of truck. Great group of people plus won a TV More

by stburrill50
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Salesman Jessie
December 02, 2021

One of the worst dealerships to visit, worst experience meeting with Ryan. SCREAMED BEACUSE MY BROTHER WOULD PAY CASH AND NOT FINANCE A TRUCK. HE ONLY THINKS ABOUT HIS PROFIT. NEVER WILL DO BUISNESS WIT More

by dl
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Ryan
Dec 07, 2021 -

Airdrie Chrysler Dodge Jeep Ram responded

Dylan, I can assure you with 100% certainty that your brother was not a victim of racial profiling. We are a culturally diverse employer that respects and welcomes everyone. Ryan was simply following the corporate policy of “No wholesaling” to other dealerships. Ryan had already informed your brother and his Sales Manager earlier that day that he is not permitted to sell them any vehicle. This includes the attempt to purchase a vehicle for another dealership by deceptive means. Your Brother was asked to “leave” calmly, after he raised his voice and became argumentative, with other customers in the showroom. There were indeed several witnesses to this in our showroom, including myself. The accusations stated above are false and in no way true by any means. Please feel free to stop by the dealership at any time and we would be happy to share the video of your brother leaving our dealership without talking to anyone.

May 24, 2021

Vas. Was amazing !!! Found exactly what I was looking for. In the price range. I needed , very honest and I like that. So much. Would highly recommend Vas to who ever is looking !? Thanks Cas for everyt More

by Decodarrin
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Vas
April 02, 2021

Excellent customer service from John S., accommodating, friendly, made a process stress free for us. Had a chance to go for a test drive made my decision easier. Thank you LV More

by Lubi
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
John S.
March 27, 2021

Had my truck in today. Called at 11 am had my appointment made for 2 pm for a wheel barring. Got shuttled back to my house and picked up free of charge . Absolutely great service . Would recommend them to a More

by Dave D
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Dave Claughton
5.0
March 26, 2021

Response to your responseMy second bill was $200.+ but I Response to your response My second bill was $200.+ but I complained to Kevin and he cut it down to $98.15. What is being missed here is that 2 prev More

by Marliesv
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Kevin
Mar 30, 2021 -

Airdrie Chrysler Dodge Jeep Ram responded

Hi Marlies, Thank you for the review. I have spoken with the technicians that worked on your vehicle and the advisor Kevin. When Kevin spoke to you while writing up the work order for your van you stated that you had been chasing this problem for ten years and there were aftermarket light assemblies and bulbs installed in your 2006 caravan that had over 206,000 km. We brought the van in and performed a diagnosis. We found all brake lights, rear signal lights and right rear park lights not working. We found the aftermarket tail lamp assemblies did not provide a proper connection for the bulbs. We recommended that you replace the tail light assemblies with factory parts. You chose just to replace the bulbs. We managed to get all of the light connections working so all the lights were working when you left but reiterated that the tail light assemblies needed to be replaced. That repair was not $424 it was $279.56 plus taxes. You came back in 9 days later for rear bulbs being out. We found the right rear brake light out. We recommended replacing the bulb and also recommended replacing the tail light assemblies again. You chose to only replace the bulb. That repair was not $200.00 it was $82.50 plus taxes. So after reading your review and the two work orders this is my conclusion. You came in with an electrical problem that according to you, you have been chasing for 10 years. We recommended parts to repair your van and you declined to perform the repair. You say you spent $624 plus taxes on the two repairs we did and you actually spent $362.06 plus taxes. Marlie if you would like to follow our diagnosis and repair your van properly let me know. If you want to keep going doing what you've been doing for the last 10 years I am ok with that too. Also please do not provide miss information on factory questionnaires in an effort to make a dealership that did nothing wrong look bad.

March 16, 2021

Sales Manager way too unprofessional. Went in to buy a vehicle at 2.99% but could only get a vehicle for 8.99% with a longer term with TD bank. We decided not to purchase because of this. We told Bree, ou More

by Rick
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Adam Pridge
4.0
March 09, 2021

Amazing experience at airdrie dodge chris F and bree worked endlessly around the clock to make a vehicle happen for me and I'm very happy will be dealing with you guys again and definitely recommend More

by doylepatrick777
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Chris Fennel, Bree bandas
February 27, 2021

Today my fiancé and I visited this dealership, we had our hearts set on the 2020 dodge caravan GT. We where back and forth on prices a few times. We left the dealership unsuccessful due to not being able to More

by Katherine.kajdy
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Bri ( finance) David ( sales representative)
February 22, 2021

This is without a doubt the easiest time I have ever had purchasing a vehicle and I have purchased a few over my life time. We dealt with TG and he listened to our needs and wants in regard to a vehicle and More

by kkirby
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Bree Bandas - friendly, efficient with a great sense of humor, TG Pawlak
1
...
1 - 10 of 2,055 results