Tiffany Wessel
Tiffany Wessel at DCH Kay Honda

Tiffany Wessel | Page 31

Service Advisor

DCH Kay Honda

200 State Route 36
Eatontown, NJ 07724

Contact Me
4.8
671 Reviews

Dealership Experience

11 yrs, 8 mos

4.8

671 Reviews

Write a Review

671 Reviews of Tiffany Wessel

July 09, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Tiffany was great as usually. Answered all my question and concerns. Best of all, the car was finished before it was promised. More

by Dmack4473
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Joseph Budner, Mickey Hughes

Jul 09, 2025

DCH Kay Honda responded

Thanks for sharing about your experience with DCH Kay Honda. We appreciate your business and hope to see you again soon! Ken Kallok Service Director

July 09, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

First visit I waited 3 hrs to find out that the part had to be ordered. Then I was told your marching pu my new car alignment is off. The 2nd time I went to get the rearview mirror replaced for a 2nd time. More

by Meredith.krausse
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Raymond Furslew

Jul 12, 2025

DCH Kay Honda responded

Providing a positive experience is our top priority, and we're sorry that we failed here. We'd love the opportunity to discuss your visit in greater detail and clear up any issues we can. If it's possible to talk about your experience one-on-one, please reach out to us directly to let us know the best way to contact you and we will reach out. Ken Kallok Service Director

July 08, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I am very happy taking my car to Honda. I also enjoy the quiet time there as im always so busy. They have coffee, tea and snacks if youre going to be there a while. They explain everything More

by Cynthiabrain
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 08, 2025

DCH Kay Honda responded

It's great to hear that we were able to help you out. Our goal is to make sure everyone who walks through the door leaves happy. Thank you for choosing DCH Kay Honda! Ken Kallok Service Director

July 07, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

It was great I had a time of my life the people the are great Tiffany Is The Best More

by blackasbury9120
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Tiffany Wessel

Jul 07, 2025

DCH Kay Honda responded

We are very happy to have provided you with such a positive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit. Ken Kallok Service Director

July 07, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

1st time waited 3 hrs and left with no rearview mirror which isn't legal to drive like that. They had to order the part I should have been given a rental car More

by Meredith.krausse
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Tiffany Wessel

Jul 10, 2025

DCH Kay Honda responded

Providing a positive experience is our top priority, Meredith, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more details, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story. Ken Kallok Service Director

July 05, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

It was my first service at Honda and I had excellent service🌹thanks so much More

by Carmen Ortiz
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 05, 2025

DCH Kay Honda responded

Thank you! It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you again for choosing DCH Kay Honda. We look forward to having you as one of our valued customers for many more years to come! Ken Kallok Service Director

July 05, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

They keep my car overnight without letting me know! !??? Car it take 48 hours to get the job done?????? More

by YOH07724
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Jul 09, 2025

DCH Kay Honda responded

Thank you for your review. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here. Ken Kallok Service Director

July 04, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I finally got my car fixed and fixed right. Max and Ken were great! I would come back. More

by Nakiaharris75
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Max Brodbeck , Mark Clifton

Jul 04, 2025

DCH Kay Honda responded

Thank you for choosing DCH Kay Honda. Your feedback and rating mean a lot to us. We're glad we were able to help, and we hope to see you again! Ken Kallok Service Director

July 04, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Fast appointment for oil change and tire rotation. Service work finished in a timely fashion. More

by rcc3595
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 04, 2025

DCH Kay Honda responded

Thank you for the kind words for our service department! We look forward to sharing your compliments with them. Please don't hesitate to let us know if we can be of further assistance. Ken Kallok Service Director

July 04, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

As a loyal customer for many years I’m beyond disappointed in my last service visit. Prices are outrageous and they don’t want to address known issues with my model. May find a new dealer to se More

by Joseph
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Jul 09, 2025

DCH Kay Honda responded

Hello Joseph: We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. Would it be possible to have someone from our management team reach out to you directly to discuss? We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this. Ken Kallok Service Director

...
31
...

Dealership Inventory (328 Vehicles)

new 2026 Honda Prologue car, priced at $49,498
2026 Honda Prologue
new
Frostline White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Honda HR-V car, priced at $30,807
2026 Honda HR-V
new
Platinum White Pearl exterior
CVT
All-wheel Drive
new 2026 Honda Accord car, priced at $31,665
2026 Honda Accord
new
Canyon River Blue Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2022 Subaru Outback car, priced at $21,989
2022 Subaru Outback
used
Crystal White Pearl exterior
CVT
All-wheel Drive
used 2017 Honda Pilot car, priced at $20,489
2017 Honda Pilot
used
Lunar Silver Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 Toyota RAV4 Hybrid car, priced at $38,989
2024 Toyota RAV4 Hybrid
used
Silver Sky Metallic exterior
CVT
All-wheel Drive