Doug Gray
Doug Gray at Matthews Kia of Greece

Doug Gray

Sales Manager

Matthews Kia of Greece

4321 W Ridge Rd
Rochester, NY 14626

Contact Me
3.7
6 Reviews
3.7

6 Reviews

Write a Review

6 Reviews of Doug Gray

August 26, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Overall was an ok experience, nothing great, nothing terrible. But after buying it’s been a hassle to get my registration and also they didn’t put my bank on the title. More

by k999p
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Joey Greco

Aug 27, 2025

Matthews Kia of Greece responded

Hi- We regret to hear that you had this experience with us. We would like the opportunity to address your concerns. Please reach out to us directly at TellUs@matthewsauto.com when you have a chance. Thank you, and we look forward to hearing from you.

Aug 27, 2025

k999p responded

There were a few things. Here is my list. First I was told I couldn’t get the color I really wanted since I wouldn’t get a good deal on it bc it wasn’t on the lot. So I had to settle. Second it was a back and forth battle on my trade. Third I was told I would get a deal on undercoating never did. Forth when signing paperwork I was told I got some weird oil change package order to my purchase which wasn’t on the original contract. Fifth after purchasing it was an annoyance to get my registration. Sixth now my bank is calling me telling me that you guys didn’t put my bank on the title. Just overall many things.

July 14, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I bought my car from this dealership 5 months ago. So when l got the car they never detailed and no gas. So l was told by the salesman they would when l bring it back in they would. So now the rear s More

by qbwolfbear
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Brian Salamone, Massimo Castelli, John Fiorino , Xavier Sued, Several

June 14, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Called four times got put on hold no one ever picked up the phone four times with over a 15min wait that’s unacceptable and one got to hear what my need was. So I’m just giving up and will forget about it. More

by GT20
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Jun 16, 2025

Matthews Kia of Greece responded

Hi- We regret to hear that you had this experience with us. We would like the opportunity to address your concerns. Please reach out to our Service Director, John fiorino, at jfiorino@matthewsauto.com when you have a chance. Thank you, and we look forward to hearing from you.

May 17, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Great Customer Service ! I appreciate the opportunity to share my experience with you concerning my visit More

by debragrant771
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 19, 2025

Matthews Kia of Greece responded

Hi Debra- We're delighted to hear about your experience. Thanks for sharing! Our top priority is customer service. Hearing about it in action makes our day. We appreciate you!

May 03, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Did not try to oversell. Explained in detail what recall was. Vehicle ready sooner than expected More

by LCICCOLO
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: John Fiorino

May 05, 2025

Matthews Kia of Greece responded

Hi- Your satisfaction is our top priority. Thank you for letting our team know how we did! We look forward to helping again in the future. Take care!

January 19, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I was contented with everything promised and done at your service centre recently. I thought the job you did was good and the wait time reasonable for what you had to do. More

by Charles Kroeger
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jan 23, 2025

Matthews Kia of Greece responded

Hi Charles, Thank you for your feedback. We're so glad to hear you had a great experience with our service department! We appreciate the great review and your business.

Dealership Inventory (205 Vehicles)

new 2026 Kia Sportage car, priced at $35,360
2026 Kia Sportage
new
Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 Mazda CX-30 car, priced at $25,699
2024 Mazda CX-30
used
Polymetal Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2025 Kia Carnival Hybrid car, priced at $50,270
2025 Kia Carnival Hybrid
new
Flare Red exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2025 Kia Sorento Hybrid car, priced at $48,765
2025 Kia Sorento Hybrid
new
Mineral Blue exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2025 Kia Sorento Hybrid car, priced at $44,040
2025 Kia Sorento Hybrid
new
Cityscape Green exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2025 Kia Sorento car, priced at $36,985
2025 Kia Sorento
new
Wolf Gray exterior
Automatic
Front-wheel Drive