Dennis Reily
Dennis Reily at Advantage Chevrolet of Hodgkins

Dennis Reily | Page 27

Finance Manager

Advantage Chevrolet of Hodgkins

9510 Joliet Rd
Hodgkins, IL 60525

Contact Me
4.8
442 Reviews
4.8

442 Reviews

Write a Review

442 Reviews of Dennis Reily

November 16, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

They where so helpfull and worked with our budget. Denis Reilly and Juan Martinez where a huge help More

by Guadaluperosas93
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Juan Martinez

Nov 18, 2021

Advantage Chevrolet of Hodgkins responded

Thank you for leaving us this great review! We are very happy to hear that we could be so helpful during your recent visit with us. We look forward to seeing you back again in the future. Take care! Sincerely, Charlie Watson cwatson@advantagedealer.net 708-215-2396

November 06, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Purchased a used car about a month ago; buying experience was pleassnt... The only complaint I have is the service department was all booked up for two weeks..... More

by AIRDO72
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: John Mack , Miguel Mendoza

Nov 08, 2021

Advantage Chevrolet of Hodgkins responded

Thanks for your great review. We do appreciate your patience for the extended wait that you encountered. We strive to provide excellent customer service, and we're glad that this was the case for you! Please let us know if there's anything else we can do for you. Sincerely, Charlie Watson cwatson@advantagedealer.net 708-215-2396

November 03, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

I waited to respond to give them an opportunity to get this right. I even told the person who called asking for feedback that she wanted to wait until they do as they promised because my feedback was not More

by NICETY830
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Steve Garcia , Charlie Watson

Nov 08, 2021

Advantage Chevrolet of Hodgkins responded

Our team has acknowledged this review.

October 31, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone was very friendly from the start. From greeting us to asking if we'd like a bottle of water. More

by shibzfam3
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Joshua can't remember last name

Nov 01, 2021

Advantage Chevrolet of Hodgkins responded

Thanks for your outstanding review! We're glad to hear that our team was friendly, knowledgeable, and quick! We strive to provide excellent customer service, and we're glad that this was the case for you! Please let us know if there's anything else we can do for you. Sincerely, Charlie Watson cwatson@advantagedealer.net 708-215-2396

October 27, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Dennis Reilly, very helpful in financing, got me the best coverage on my vehicle. Super helpful More

by Yanet Gonzalez
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Oct 29, 2021

Advantage Chevrolet of Hodgkins responded

Thank you for taking the time to write us a great review! I am thrilled to hear that you had such a great experience with us. Please let us know if we can help you with anything else. Sincerely, Charlie Watson cwatson@advantagedealer.net 708-215-2396

October 20, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Traded in old Equinox and bought a new Chevy Trax. Got decent trade-in value and financing was a breeze. Ernie the salesman was very helpful in contacting GM to get the employee discount (my Dad retired) More

by jwixson106
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Robert Alanis , Ernie Jiminez

Oct 22, 2021

Advantage Chevrolet of Hodgkins responded

Thanks for allowing us to help you. It is great to hear that you had such a positive and fulfilling dealership experience. With excellent fuel economy, passenger room, and a comfortable ride the Chevy tTax is an excellent choice that I'm sure you'll enjoy. We look forward to working with you or anyone you might send our way in the future. Sincerely, Charlie Watson cwatson@advantagedealer.net 708-215-2396

October 18, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

The dealership was well maintained and clean. It had a good inventory to choose from. More

by Refujio murillo
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Andrew fitzpatrick

Oct 18, 2021

Refujio murillo responded

Ive been to other chevy dealers like zeigler and ive been treated super bad and they promise alot and broke promises the worst customer service and sales ppl. Zeigler the worst

October 18, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone was very helpful they gave me all the information needed to get a great car. More

by Kay81
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Steve Garcia, Felipe Alfaro

Oct 20, 2021

Advantage Chevrolet of Hodgkins responded

Thank you for leaving us this great review! We are very happy to hear that we could be so helpful during your recent visit with us. We look forward to seeing you back again in the future. Take care! Sincerely, Charlie Watson cwatson@advantagedealer.net 708-215-2396

October 14, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Steve took us around to look for a car that could match me since I drive far too work. With low mileage and a gas saver I was able to find the car for me. Then Dennis took over and helped with the paperwor More

by Kay81
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Oct 15, 2021

Advantage Chevrolet of Hodgkins responded

Thank you for leaving us this great review! We are very happy to hear that we could be so helpful during your recent visit with us. We look forward to seeing you back again in the future. Take care! Sincerely, Charlie Watson cwatson@advantagedealer.net 708-215-2396

September 25, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Facility was very clean. The people who helped me out were all very nice. Josh Miller was very friendly and helped me get to the price range I wanted to be at. More

by niewi7
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Josh Miller

Sep 27, 2021

Advantage Chevrolet of Hodgkins responded

Thank you for taking the time to write this 5-star review. We strive to provide courteous service to all our guests and are glad to hear that we helped you find the car you were looking for. Please keep us in mind for your future auto needs, as our team is always here to assist you. Sincerely, Len Paluch | lpaluch@advantagedealer.net

...
27
...

Dealership Inventory (273 Vehicles)

used 2022 Chevrolet Equinox car, priced at $20,349
2022 Chevrolet Equinox
used
Summit White exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Chevrolet TrailBlazer car, priced at $22,395
2026 Chevrolet TrailBlazer
new
Cacti Green exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Trax car, priced at $22,995
2026 Chevrolet Trax
new
Cypress Gray exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2021 Chevrolet Silverado 1500 car, priced at $28,370
2021 Chevrolet Silverado 1500
used
Summit White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Trax car, priced at $24,995
2026 Chevrolet Trax
new
White Sands exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Traverse car, priced at $56,995
2026 Chevrolet Traverse
new
Polar White Tricoat exterior
Automatic
All-wheel Drive