Back

Halton Honda

Burlington, ON

4.7
2,616 Reviews

4100 Harvester Rd

Burlington, ON

L7L 0C1

Directions

By Type

2,616 Reviews of Halton Honda

September 26, 2026

Customer service person ensured that my request was accurately reflected on the service order and provided good information regarding work completion time. More

by Name
Service Price Transparency
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Kevin Caetano
September 24, 2026

The service guy was informative. Ok with taking off filter changes Found warranty work and rescheduled to complete . More

by Ferrari
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Kevin Caetano
Sep 25, 2026 -

Halton Honda responded

Thank you for the feedback! We’re glad Kevin and our Service team kept you informed and was able to identify the warranty work that needed attention. We appreciate your understanding with the rescheduling and look forward to getting everything completed for you. Safe travels!

September 22, 2026

I keep on going back because I feel I get honest advice and consistently good service. More

by Leevinmah
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mark Lee
Sep 25, 2026 -

Halton Honda responded

Thank you for your review and kind words! Earning your trust through honest advice and dependable service is exactly what we strive for. We really appreciate you continuing to choose Halton Honda and look forward to seeing you again.

September 19, 2026

The service department at Halton Honda has always provided great customer service. From providing a complimentary uber service, car wash to servicing my vehicle. Special thanks to service advisors S More

by may
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Shaun Moyers, Dylan Thai
Sep 25, 2026 -

Halton Honda responded

Thank you for the fantastic review and for recognizing our Service Department! We’re so glad to hear that you’ve consistently had great experiences with us, from the complimentary Uber service and car wash to the care your vehicle receives. We’ll be sure to share your kind words with Shaun and Dylan. We’re fortunate to have such dedicated professionals on our team, and we truly appreciate your continued trust in Halton Honda. We look forward to taking care of you for many more years to come!

September 14, 2026

Had an excellent experience when I bought my CR V Ex L 2026…This is the second time when I bought new car from Halton Honda. More

by aamirpaul
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Atif Qureshi, Muhammad Shahrukh Raza
Sep 18, 2026 -

Halton Honda responded

Thank you for the fantastic review and for choosing Halton Honda again! We’re thrilled to hear you had an excellent experience with your new CR-V. Earning your business a second time means a great deal to our team. We truly appreciate your continued trust in Halton Honda and hope you enjoy every kilometre in your new CR-V!

September 09, 2026

Had a great experience with Halton Honda. Staff we're very helpful and professional. I will deal with them any time without hesitation. More

by Bfmech
Sales Price Transparency
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Sam head of sales, Faisal Abd El Hadi
Sep 18, 2026 -

Halton Honda responded

Thank you for the wonderful review! We’re so glad to hear you had a great experience with the team at Halton Honda. Knowing that you found our staff helpful and professional, and that you’d choose to deal with us again without hesitation, means a lot to our entire team. We truly appreciate your business and look forward to seeing you again!

August 17, 2026

HONDA SELL THEMSELVES ! ! THAT BEING SAID DONT EVER GET COERCED INTO PURCHASING ANY EXTRA WARRANTY ETC. IT WONT EVER HELP YOU!!!! ITS PART OF THE SALES TACTICS TO S More

by HORRIBLE SERVICE!!
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Shaun Moyers, Seth Stewart, Domenic Almonte, Christina Jennings, Dylan Thai, Mark Lee, Kevin Caetano, Marco Macatrao, Akshay Choudhary
Sep 18, 2026 -

Halton Honda responded

We’re sorry to hear you feel this way. We take concerns about both our sales and service departments seriously, and we’d appreciate the opportunity to better understand what happened. We also want to clarify one important point regarding Honda’s optional extended warranty coverage. These plans are not intended to replace or override the manufacturer’s warranty. Coverage under an extended service contract generally begins AFTER the applicable original Honda factory warranty expires, subject to the specific terms and conditions of the plan. Our team is always available to explain the coverage, costs and terms of any optional product before a customer makes a decision, and these products are not required to purchase a Honda. If you’re willing to provide us with your name or contact our management team directly, we’d be happy to review your experience and address any specific concerns you have with your vehicle or service visit.

July 12, 2026

Exceptional service and professionalism. Highly recommend. Mustafa and Chris..thank you so much for everything More

by rustybella14
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Christopher Rocci, Mustafa Sahib
Jul 13, 2026 -

Halton Honda responded

Thank you for taking the time to leave us such a lovely review! We're so glad Mustafa and Chris were helpful in securing your new Honda. We hope you have lots of fun adventures in it and wish you safe travels.

July 10, 2026

Avoid the aftermarket warranty at all cost ! It’s a ripoff! 5000. Dollars and they deny deny deny! Go ahead look into it for yourself! More

by christian101helmers
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Christopher Rocci
Jul 19, 2026 -

Halton Honda responded

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience with your extended warranty coverage has been frustrating. We understand how disappointing it can be when a claim does not result in the outcome you were hoping for. While we’re always here to support our customers & help facilitate the process, warranty claims and coverage decisions are ultimately determined by the warranty provider based on the terms and conditions of the agreement. We recognize that you have already been in contact with members of our management team, and we appreciate the opportunity you’ve given us to review your concerns. We value your feedback and will continue to do our best to assist our customers in understanding their available protection options. We wish you safe travels.

July 09, 2026

Worst experience. They wasted two weeks of my time and kept delaying the process. Even though my insurance company, TD Insurance, sent them all the required documents, More

by Jasdeep
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Shaun Moyers, Seth Stewart, Domenic Almonte, Christina Jennings, Dylan Thai, Mark Lee, Kevin Caetano, Marco Macatrao, Akshay Choudhary
Jul 13, 2026 -

Halton Honda responded

Thank you for taking the time to share your experience. We're genuinely sorry to hear that this process left you feeling frustrated. We understand that insurance repairs can be confusing, especially if it's your first time navigating a claim. While TD Insurance approved the repair, the insurance settlement is typically issued to the policyholder rather than directly to the repair facility. Until payment arrangements are confirmed, dealerships are often unable to release a repaired vehicle without payment. We appreciate that this can be frustrating, but it is a standard part of how many insurance claims are processed. That said, where we fell short was in our communication. You should never have to make repeated calls to receive updates or have the process explained clearly. We recognize that better communication from our team could have helped set expectations & reduced much of the frustration you experienced. We never want a customer to leave feeling unheard or uncertain about what comes next. Your comments are a reminder that even when the repair process follows insurance requirements, we need to do a better job of keeping our customers informed every step of the way. We'll be sharing your feedback with our team as we continue to improve the experience for future customers. We wish you safe travels.

1
...