Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Search
Back
Start your review of Ed Comsa.
Ed Comsa
Ed Comsa at Downsview Chrysler Ltd
1.7

Ed Comsa

Service Manager

Downsview Chrysler Ltd

199 Rimrock Rd
Toronto, ON M3J 3C6

I have been with Downsview Chrysler for nearly forty years. I started working at Downsview Chrysler in 1980 as a Service Advisor and four years later moved to the Parts Department to become the Assistant Parts Manager and in 1997 was promoted to become Parts Manager. After seven years helping make Downsview Parts the go to place for all customers – car owners, mechanic shops, and even most of the other dealerships in the GTA, I switched gears and became the Service Department Manager and have held that position since 2004. I am proud to say that I have worked hard to make Downsview Chrysler Service a great place to service your vehicle. With two drive through lanes, four Service Advisors, twenty service bays and a whole team dedicated to servicing your vehicle quickly, properly and professionally, I know you will agree it’s great too. But, if there is anything I can do to help improve your experience with us, my door is always open. I look forward to serving you.

Languages Spoken

English English

Romanian Romanian

17 Reviews of Ed Comsa

August 15, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Nightmare "

- adrsh88

They overcharged the oil change price, price announced is 53.99, but they will charge you 75.00. Also, they try to impose an schedule maintenance that is NOT required by Chrysler. Another TERRIBLE point is the service itself. They put over 1 litre more of oil in my engine that can result in damages in my engine. I am trying to contact the service Manager to solve this, but he os never available. It can be worse! I am at the dealer right now, and the driver of the company crashed in my car!!! The manager Ed Comsa told me to go to the court because he will no provide any car replacement for the period of the repair. This company is simple a NIGHTMARE! I will definitely report that to FCA Canada. I am sure that is NOT the service that FCA wants to their dealers to have.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

August 12, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"After purchased vehicle, they ignore you for good!"

- MB

When you are about the purchase, they are all good but after you buy; unfortunately, they ignore specially Andrew Helmy! He even does not let you sit in his office. This guy forget to close my friend's deal so his previous sold car was open and bank was withdrawing every two weeks. He realized they took 4 times. Because he cant speak well; they sent him home. For same reason I went there and Andrew realized he forget to fax the paper.. He does not apologize and we left but after two weeks another payment taken for old vehicle and we went again. He literally said "Go outside call your bank and ask why?" he did not even replied to our saluting. When I start to yell he showed outside and left his office. Anyway, we called the bank and we actually closed the old car issue. So, I dont even want to say that he changed the bank td to cibc; they took all weather matts to basic ones which rear right matt is different than left one. They took special wheel locks to regular ones and its box is still in the car. So I purchased brand new 1500 dodge ram but whatever it comes with it was not there. When I try to explain another sales person, they said your sales rep got fired so we cant do anything.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

March 04, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Dymitro in sales is awesome but service dept sucks"

- Displeased customer

I'm taking my business elsewhere. Terrible experiences even though I bought the brand new car there. Never going to see me or my $$ again.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Leslie Canada Dagatan, Michael Chetty, John DelTatto, Dmytro Vitvytskyi

Mar 06, 2019

Displeased customer responded

Nice try guys. Deflect all of the problems back to the customer. That seems to be what you do on every single bad review about your dealership. The reality of this visit was that I came in for an oil change ($129), I mentioned that the car was very difficult to shift into 4 x 4 (it's a jeep). When I came to pick up the car, it couldn't be driven because your technician had disconnected the transaxle?? Michael Chetty your Service Advisor said "why would he have done that?". A part was ordered and Michael told me it would be about a week to get. I told him that would not work for me because I was leaving town the next morning (the biggest snow day in Toronto all winter) for a driving trip and I needed 4 wheel drive to get where I was going. He arranged a rental and told me the dealership (not Chrysler Canada) would pay. Again, he knew I was leaving town for several days. Upon my return on Monday I immediately came to the dealership to get the Jeep. Guess what? It still wasn't fixed. John your Supervisor in Service took it for a drive with a technician and told me that absolutely it didn't work right and he would check with Chrysler to see what else could be done. I'm still waiting for follow up. Oh, and Ed Comsa your service manager didn't know any of this before he got argumentative with me and told me that I signed a document that said I'd pay for anything not covered by warranty. I asked him if that included his own Technician disconnecting a part causing a SAFETY issue. He was the one who told me to call Chrysler Canada and even gave me the phone number.

Mar 05, 2019

Downsview Chrysler Ltd responded

Evan, we are disappointed to read your review of us. Unfortunately we couldn't have helped you any differently....While your vehicle was in service, you were given a rental vehicle from a third party rental company, at no charge to you. Your Service Contract (Extended Warranty) gives you this great benefit. However, once the repair is finished, you do need to pick up your vehicle and return the rental. You did not do this. You were contacted early Friday to let you know your vehicle was ready but you chose to take the rental vehicle to the United States and return it on Monday evening. We were able to get Chrysler Canada to pay for an extra day rental for you as a goodwill gesture, leaving you only responsible for the two day rental charge from this third party company. There was nothing more we could do to help you – and when you called Chrysler Canada to confirm the terms of your rental agreement, and were told that you are responsible for these two days, you chose to blame us and demand we pay for these charges, or we would have bad reviews online…. Unfortunately these are the times we are in and some (luckily not many) people think this is the way to get what they want. But, we trust you can understand we cannot run a business this way, and it’s disappointing that is how you do business yourself. Thank you for the opportunity to service you, sorry we couldn’t give you what you want.

July 20, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Great experience"

- Miggy28

Great people and they will accomodate you even they’re busy, you will feel safe anytime you need help from them. Perfect choose to buy a car from them.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

May 11, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Worst service center"

- NorthYorker

They didn't deliver on the repair they were supposed to do for my car and then they quote me one thing for that repair the first time and then the second time they quoted me double. They don't own up to their mistakes either. If you try to escalate the issue, forget it! Their service manager is a joke. They don't know anything about customer service. On top of all that, they overcharge for everything. Any service or repair at this service center can be done at much lesser prices (with people that are more honest and are more competent with their jobs). Save yourself the trouble, never go to this service center. There's plenty of honest mechanics in the area. I made a huge mistake of staying with this service center for years when clearly they don't value my business.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jacob Kepecs, Sandro Calzini

May 12, 2018

Downsview Chrysler Ltd responded

Hello NorthYorker, Thank you for taking the time to write about your experience but we're sorry to hear that the last one wasn't up to our standards. We certainly do appreciate your business for the past years and we hope we can discuss your experience to find out what went wrong this time and how we can remedy it for you. Please call 416.635.1660 and speak with Cam Meehan (Sec. Tressurer) at your convenience. Thank You, Downsview Chrysler

March 24, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"service "

- benmatr7777

worst service ever rude advisors oil change take like 3 hours example so unfriendly staff went to oil changers on shepard wow don’t even have to get out from car and half price what i pay at dealer horrible dealership is downsiu never ever i buy car there or go to service there again

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Michael David, Sandro Calzini, Michael Chetty, John DelTatto

June 28, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

"I will never take my car or tell anyone to use the service "

- Jimmy

I brought my Fiat 500 with a light out, it was not the light it was the wiring that was under warranty, asked the service manager , he couldn't care less. Called the owner Peter he said he would get back to me and refund my money........ its been 4 months.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Jul 15, 2017

Downsview Chrysler Ltd responded

Hello Jimmy, We're sorry that you are frustrated with your past experience with us here. We very much care about your satisfaction and have actively tried to correct the billing error. Your complaint is taken seriously and the owner, Mr. Peter Kepecs, has reached out to you multiple times (07.01.2017 & 07.11.2017) to complete a refund of the $29.40. Please return his call at your convenience and we would be glad to assist in the refund. As in any business, an error can occur but we are glad to be a business that is quick to correct them. We have reached out a couple times by phone and hope this post finds you and we can complete a refund. Feel free to call the owner, Mr. Kepecs, or the Service Manager, Ed Comsa at your earliest convenience.

April 03, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

"Always consistent and honest service"

- Busy working mom

Been going for years. Very dependable and helpful. Friendly staff too. One Of the staff even drove me home since he was leaving and the regular driver was not back yet.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Sandro Calzini, Michael Chetty

March 01, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

"Poor Service "With Attitude""

- Never again

Nothing on warrantee every gets fixed without many many horrible trips to the dealer. They use your car to drive around and pick up lunch for staff ect. Ed Cosma the service manager is very rude. Too many horrible experiences to talk about. They do not care and neither does the son of the owner if you try to complain. I will never buy a car there again.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

August 13, 2016

Dealership Rating
Employee Rating

"Excellent customer service at Downsview Chrysler"

- Vlad

My family and I are customers at Downsview Chrysler. I just want to thanks to the management of Downsview Chrysler: Carlos Baptista, Eli Tamam, Gerry Shelly, and Ed Comsa. Because of their ability to create an amazing team with the highest level of professionalism I would like to mention the names of those employees: Richard Brulinski, Masoud Asgari, A.J., Michael Chetty, Gulnara Ovezova, and Doris Edwards. All these people are not only kind and decent, but they are really experts in this business. All my family and our friends, who became clients of Downsview Chrysler by our recommendation, got high-skilled assistance in solving any issues, whether it is buying a car, or repairing, or maintenance. They are always getting not just advice and assistance but also a good mood for the whole day, which is most important thing. All of above employees are an example of impressible and qualified service. I thank all of them for their professionalism. Separately want to mention the hospitality of Doris Edwards. With charming smile she will always find a kind word or compliment. Thank you all for your help and attention. I wish you all good health and prosperity.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
1
1 - 10 of 17 results

Dealership Inventory (86 Vehicles)

2019 Dodge Journey

$32,885

2014 Chrysler 300

$19,995

2016 Dodge Journey

$16,885

2012 Kia Sorento

$11,995

2017 Ram 1500

$25,885

2017 Dodge Charger

$24,665

2016 Dodge Journey

$15,995

2015 Jeep Grand Cherokee

Call for Price